The Muppet Movie
After Kermit the Frog meets a talent scout, he's off to Hollywood with big dreams, joined by Fozzie, Gonzo and Miss Piggy. But everything goes awry when Kermit falls into the clutches of Doc Hopper, a villain who owns fast-food restaurants that sell fried frog-legs.
After a chance meeting with a talent scout, Kermit the Frog heads to Hollywood, dreaming about the world of show business. Along the way, Fozzie, Gonzo and Miss Piggy join him in hopes of becoming big stars, too. But everything goes awry when Kermit falls into the clutches of Doc Hopper (Charles Durning), a villain who wants to promote --- at all costs --- his network of fast-food restaurants that sell fried frog-legs. Contains tobacco depictions.