Future-Worm!
A boy from today and a worm from tomorrow fly their time machine lunch box straight into the heart of adventure!
A boy from today and a worm from tomorrow fly their time machine lunch box straight into the heart of adventure! Join 12-year-old Danny, an optimistic relentless wunderkind, and Future-Worm, a brave, laser-proof, bearded hero, as they navigate through all of space, time and study hall, all the while keeping a spontaneous spirit of making it up as they go along. See you in the future!