Super Rhino
When even the mighty Bolt is captured by the green-eyed man, who can save him? Rhino is on the job...in his dreams anyway.
Deep inside Dr. Calico's impenetrable fortress, Bolt and Penny dangle precariously over a grim fate. Only one genetically altered hamster has what it takes to save them…and still make it to the stage in time for his sold-out concert.