Ultimate Revenge
Three years ago, Ben led a botched raid that resulted in the death of his undercover agent, Bong. When Bong's brother, Wallace joins Ben's unit, the two men clash over their differing methods. Meanwhile, the robbers who killed Bong lurk in the shadows, waiting to avenge their fallen brother.