Music, Fantasy
“The Place To Be” is performed by the Cast of ZOMBIES 4: Dawn of the Vampires featuring Milo Manheim, Meg Donnelly, Freya Skye, Malachi Barton, Swayam Bhatia, Julian Lerner and Mekonnen Knife, with choreography by Dondraico Johnson. The lead single from the soundtrack shows the Daywalkers exhibiting their ability to harness the sun’s energy, while Vampires command the power of wind and sky.