Everything Will Be Owlright!
Yujiro and Hiyori are happily married. One day, Yujiro accidentally finds Hiyori’s posts on an online group called “Husband Death Note,” where wives express complaints, and their relationship begins to crack. Will Yujiro and Hiyori be able to fix their lack of communication and save their marriage?
Yujiro, a self-absorbed husband and a home improvement store manager thinks his four-year marriage is doing great. Meanwhile, his put-upon wife Hiyori, a customer call center employee, is going through a private turmoil, and her only outlet is contributing to a social media group called "Husband Death Note." Everything Will Be Owlright explores how lack of communication and the onset of complacency affect relationships and can jeopardize both personal and professional lives in a fun and lively way.