BTS Monuments: Beyond The Star
The group's journey begins with overcoming challenges and conflicts to reach the pinnacle of the global music industry.
Explore the daily lives and innermost thoughts of the seven BTS members as they pursue meaning and purpose in life.
Success casts its shadow. Even BTS members with remarkable feats get stuck in a slump.
BTS members help each other through growing pains and learn the meaning of the stage and themselves.
At long last, BTS reunites with ARMY in person. At the same time, new paths open up for the members.
BTS is finally back on stage in Korea. However, they cannot freely communicate with ARMY anymore.
BTS closes the first chapter of its youth. Members prepare for a future reunion in their own ways.