Shook (Shorts)
15-year-old Mia yearns to dance professionally but is hindered by daily obligations to her little sister, Skylar, and their single mom, Sandra, a registered nurse. With the support of her extroverted best friend, Fredgy, and a new mentor, Ritz, Mia is introduced to the vibrant world of street dance, where she can express her true and best self.
“Shook” centers around Mia, a 15-year-old who yearns to dance professionally but is hindered by daily obligations to her little sister, Skylar, and their single mom, Sandra, a registered nurse. Although Mia struggles to convey how she feels, she has the support of her extroverted best friend, Fredgy, and a new mentor, Ritz, who introduces her to the vibrant world of street dance. She soon begins to express her true and best self through dance.