9/11: United We Stand - 25 Years Later
The devastating terrorist attacks of 9/11 have been well documented, but the story of what helped people heal in the wake of tragedy remains relatively untold. The new primetime special explores how sports, music, Broadway and comedy helped Americans rediscover joy and begin to heal in the wake of the 9/11 attacks.