Gimnasia y Esgrima La Plata vs. Gimnasia y Esgrima (MZA)
Playfulness, dribbling, dirt pitches, and passion are hallmarks of Argentinian soccer, and they are on full display in local competitions: an ideal combo for fans of "La Redonda."