Sed de venganza
Danilo Carrera and Isabella Castillo star in this drama of love, desire, and revenge. Poisoned by Eugenio Beltrán, Fernanda Ríos seeks retribution against the Del Pino family but unexpectedly falls for Francisco Ramírez, a former victim with a new identity, also seeking vengeance for his lost past.
Danilo Carrera and Isabella Castillo lead this devilishly delicious drama full of love, desire and revenge. Poisoned by Eugenio Beltran since a young age, Fernanda Rios is on a journey of retribution against the Del Pino family. But what she doesn’t foresee is falling in love with Francisco Ramirez, one of her former victims who has returned with a new identity seeking to avenge everything he lost.