The Change-Up
After a raucous night out, two very different friends — one a stressed-out family man and the other a carefree bachelor — inexplicably wake up in the other’s body. Now, the friends are forced to assume the responsibilities, or lack thereof, in the other’s day-to-day lives while they wait for a magical fountain to be repaired.
Jason Bateman and Ryan Reynolds star in this switching places comedy as two very different best friends, one having embraced the family life while the other single and free of responsibility. But after a drunken night of bonding, the two old pals find themselves in an unlikely situation: they wake up in each other's bodies and proceed to freak out! As the comedy unfolds, the men learn more about the other and, ultimately, about themselves than they ever thought possible.