To Fool a Thief
Sebastián and Natalia are professional thieves who happen to cross paths while stealing the same piece of art from a museum. Although vowed rivals from that moment, the two are brought together to carry out a complex heist of a unique, mid-nineteenth century bottle of Malbec-Bordeaux.
Sebastián and Natalia are professional thieves and declared rivals. But they are forced to put the rivalry aside to carry out a complex heist: a priceless bottle of mid-nineteenth century Malbec-Bordeaux that is jealously guarded in a vault in a bank in Mendoza, Argentina. Across vineyards and mountains, the high-end burglars will need to deploy their skills to pull an impossible job while not letting one get the upper hand on the other, or vice versa.