Predator
On a mission in a Central American jungle, a team of commandos headed by Major Dutch Schaefer (Arnold Schwarzenegger) find themselves hunted by a fierce extra-terrestrial warrior.
Major Dutch Schaefer (Arnold Schwarzenegger) is the leader of a seasoned military rescue unit looking for allies captured by guerrillas in the Latin American jungle. Although at first it seems like a successful mission, something horrifying and inexplicable suddenly begins to happen: One by one the men are killed by a merciless, invisible, seemingly unstoppable extra-terrestrial enemy!