Top Guns: The Next Generation
In the high-octane world of the U.S. Navy’s toughest fighter pilot school, students face six months of grueling aerial tests, and not all will pass.
In the high-octane competitive world of the U.S. Navy's toughest fighter pilot school, only the strong succeed. This world exclusive takes the viewer inside the final grueling six months of training and selection, where the students learn how to fly combat missions. Dreams of earning strike pilot wings collide with the harsh reality of the most rigorous tests yet. We are inside the cockpit as they tackle adrenaline-fueled, dynamic aerial tests, each designed to push the students to their limits and beyond and not all will pass the test.