Bios: Aterciopelados
Through exclusive interviews and never-before-seen material, viewers will learn the backstory of iconic Colombian rock band Aterciopelados, from their humble beginnings to gaining international acclaim — as well as the motives that led them to take a three-year hiatus. Hosted by Li Saumet.
Hosted by Li Saument, vocalist of Bomba Estéreo, this special dives into the trajectory of the iconic Colombian rock band Aterciopelados. Through exclusive interviews and never-before-seen material, viewers will learn about the band’s rise to international fame, and the true story about what led them to take a three-year hiatus. Additionally, band members Andrea Echeverri and Héctor Buitrago reveal how they’ve evolved as musicians over their 30-year career.