An Unexpected Love
Ana and Marcos find themselves navigating the strange world of over-50s single life after an amicable divorce — and navigating the uncertainty over whether they can move on after 25 years of marriage.
In this Argentine romcom, Ana and Marcos — after an amicable divorce — find themselves navigating the strange and exciting world of over 50s single life... as well as the bouts of uncertainty over whether they can truly move on after 25 years of marriage.