Grey's Anatomy
The high-intensity medical drama follows Meredith Grey and the team of doctors at Grey Sloan Memorial who are faced with life-or-death decisions on a daily basis. They seek comfort from one another, and, at times, more than just friendship. Together they discover that neither medicine nor relationships can be defined in black and white.