United Sharks of America
United Sharks of America showcases breathtaking shark behavior, covering a wide variety of shark species that call the United States coastline home.
United Sharks of America is a non-hosted, hourlong, blue chip special where the sharks are the stars. The special showcases breathtaking shark behavior, covering a wide variety of shark species that call the United States coastline home. The show format will incorporate existing archival footage, original and rarely seen shark footage, as well as shark attack victim interviews.