Cruella
Emma Stone stars in Disney’s “Cruella,” which explores the rebellious early days of one of cinema’s most notorious – and notoriously fashionable – villains, Cruella de Vil. Set in 1970s London amidst the punk rock revolution, the movie follows a young grifter named Estella and reveals the series of events that cause her to embrace her wicked side and become the raucous and revenge-bent Cruella.