After being replaced as maid of honor, Eloise (Anna Kendrick) decides to attend her friend’s wedding anyway and soon bonds with the misfit strangers seated at the dreaded Table 19.
Relieved of her maid of honor duties after being dumped by the best man, Eloise (Anna Kendrick) decides to attend her oldest friend’s wedding anyway and finds herself seated among a group of misfit strangers in the back of the ballroom. As secrets are revealed, Eloise bonds with her new tablemates and discovers that friendships—and even romance—can happen under the most unlikely circumstances.