Olaf Presents
Olaf goes from snowman to showman for his unique retelling of five favourite Disney Animation tales.
Olaf’s retelling of Disney Animation's “Moana” finds the snowman appearing as Moana, Maui, and more.
Olaf presents a different look at the Disney Animation classic, “The Lion King."
Olaf shows viewers a “whole new world” in this retelling of Disney Animation's "Aladdin.
Olaf lets down his hair for this retelling of the 2010 Disney Animation favorite, “Tangled."