Auntie Edna
When Bob Parr visits designer Edna Mode for help with his high-energy toddler, she pulls an all-nighter designing a supersuit to harness Jack-Jack’s seemingly limitless powers.
When Bob Parr visits designer Edna Mode looking for help with his high-energy toddler Jack-Jack, Edna pulls an all-nighter designing a supersuit to harness the baby’s seemingly limitless powers.