Turning Red
Disney and Pixar’s 'Turning Red' introduces Mei Lee, a confident, dorky 13-year-old torn between staying her mother’s dutiful daughter and the chaos of adolescence. Her protective, if not slightly overbearing mother, Ming, is never far from her daughter—an unfortunate reality for the teenager. And as if changes to her interests, relationships and body weren’t enough, whenever she gets too excited, she suddenly turns into a giant red panda!