Cheetahs Up Close with Bertie Gregory
Bertie catches up with the fastest land animal on Earth: the cheetah. As they hunt and raise their cubs, Bertie reveals their hidden challenges.
Bertie arrives in the Serengeti as the spectacular wildebeest migration kicks off. He’s here to film the fastest land animal on Earth: the cheetah. As he gets close to a mother caring for her tiny cubs and a young group of males executing phenomenal hunts as a team, he learns about the unexpected challenges the species endures.