Star Wars: Return of the Jedi (Episode VI)
When the Empire prepares to crush the Rebellion with a more powerful Death Star, the Rebel fleet counters with a massive attack on the space station. In a final climactic duel, Luke Skywalker confronts Darth Vader.
Experience the triumph of the Force in Star Wars Episode VI: Return of the Jedi. In the epic conclusion of the saga, the Empire prepares to crush the Rebellion with a more powerful Death Star, while the Rebel fleet mounts a massive attack on the space station. Luke Skywalker confronts Darth Vader in a final climactic duel before the evil Emperor. Contains tobacco depictions.