The Breslau Murders
It’s 1936. The 11th Olympic Games are approaching in Berlin. Meanwhile, a brutal murder takes place in Breslau. Controversial but effective police commissioner of Polish origin, Franz Podolsky, is the only one who can unravel the mystery. A dangerous game with the murderer begins, threatening both his career and personal life.
It’s 1936. The 11th Olympic Games are approaching, and the eyes of the entire world are turned towards the capital of the Third Reich. Meanwhile, in Breslau, a brutal murder takes place which may ruin the whole propaganda campaign and disrupt the great sports event. The only one who can close the investigation in time is the police commissioner of Polish origin Franz Podolsky. Known for his controversial but effective methods, Podolsky finds himself face to face with the emerging evil. While facing his own demons, he begins a dangerous game of cat-and-mouse with the murderer, threatening both his career and personal life.
Two murders at a Breslau hotel in 1936 will change one detective’s life forever.
Podolsky must choose: love or the investigation. And the killer strikes again - getting closer.
Horror in Breslau. Not everyone wants the Burner to be found. However, Podolsky has a new lead.
Podolsky is full of doubts. There is a pressure to close the case. His life is falling apart.
Another victim shocks the city. Podolsky must return - though his mind teeters on the edge.
In the shadows of the underground lies a truth that could bury careers and derail the investigation.
Lena is in danger. The recording reveals a secret and a trail leading straight to a shocking past.