Go Buster!
Buster is a fun-loving and inquisitive yellow bus who is eager to take on the world around him. As Buster and his friends grow up, follow them as they navigate friendship and go on fun adventures!
Buster the Bus and Scout go skating on the ice. But when Scout gets stuck, Buster has to rescue her!
Buster the Bus helps Jessie the Jeep up a hill and decides to help replace her old worn-out tires!
Buster goes to the paint shop for a new lick of paint but ends up painting himself the wrong colour!
Buster, Scout and Digley set out to learn about different colours and shapes using some paint pots!
Buster makes a nuisance of himself ordering ice cream after ice cream from Iggy the Ice Cream Truck!
Buster gets a sore tooth which is wobbly too, and learns the importance of keeping his teeth clean!
Buster and his friends play hide and seek in a soft play park. Will Buster find all his friends?
On Halloween Night, Buster gets covered in green goo, and everyone thinks he's a terrifying zombie!
Join Buster and his pals as they come across an ice cream van and make a giant wobbly ice cream!
Buster gets modified to be a fire truck, and has to save the day when the fire station catches fire!
Bandit decides to steal all the presents from under the Christmas tree. But things don't go to plan!