Marvel Studios LEGENDS
LEGENDS recounts how a thief named Scott Lang became the tiniest of Earth’s mightiest heroes.
LEGENDS follows Hope Van Dyne as she dons the wings and shrinking suit to become The Wasp.
LEGENDS tells the story of Hank and Janet, the first couple to be called Ant-Man and The Wasp.
LEGENDS recounts how a rebellious orphan named Peter Quill came to lead the Guardians of the Galaxy.
LEGENDS remembers how Gamora, the ultimate assassin, became a Guardian of the Galaxy.
LEGENDS recalls how Nebula transformed from a stone-cold killer, to a hero with heart.
LEGENDS remembers Rocket, the snarky raccoon who found a family among the Guardians of the Galaxy.
LEGENDS recounts the journey that transformed a Ravager into a bona fide Guardian of the Galaxy.
LEGENDS remembers how a talking tree named Groot became a Guardian of the Galaxy.
LEGENDS tracks the adventures of Earth’s greatest spy, and the man behind the Avengers, Nick Fury.
LEGENDS remembers the indispensable agent who defended Earth from annihilation time and time again.
LEGENDS revisits the story of the Skrulls: a race of oppressed shape-shifters fighting for freedom.