The Beatles: Let It Be
Available for the first time in over 50 years is Director Michael Lindsay-Hogg’s original 1970 film about The Beatles. First released in May 1970 amidst the swirl of The Beatles’ breakup, “Let It Be” now takes its rightful place in the band’s history.