The Santa Clause 3: The Escape Clause
Scott Calvin invites his in-laws to his yuletide festivities, but the holidays take a chaotic turn when Jack Frost puts the big freeze on Christmas. Now, unless Scott can get his job back, it's going to be a very glacial "Frostmas" all around the world.
Tim Allen is back in the big red suit for more adventures and laughs in Santa Clause 3: The Escape Clause. As Christmas nears, Scott Calvin invites his in-laws (Ann-Margret, Alan Arkin) to join the festivities. But the holidays take a chaotic turn when Scott discovers a way out of his "Santa Clause" and the mischievous Jack Frost (Martin Short) puts the big freeze on Christmas's big cheese. Now, unless Scott can get his job back in the St. Nick of time, it's going to be a very glacial "Frostmas" all around the world!