Arpo
Arpo was designed as a commando robot, built as a fierce fighting machine. But, with world peace achieved, Arpo has been re-equipped for caregiving, re-coded for cuddling, and officially reassigned as Nanny Robot!
Arpo and Daniel grow a dangerous plant that attacks everyone! What will happen next?
Daniel wants to walk, and Arpo wants to help him! Will Arpo help Daniel take his first steps?
Arpo and Nannybot compete during a playdate! Who makes a higher tower with blocks?
Arpo and Daniel get into a terrible mess trying to make a pie, and Squirrel tries to have it all.
Arpo and Daniel fly their kite, but it ruffles a few feathers. They find themselves under attack.
Daniel shows that he can drive his RC car well but ends up causing a lot of problems for Arpo.
Arpo and Daniel have just moved into their new house with boxes everywhere, but something's amiss.
Squirrel realizes the family has moved and goes on an odyssey to search for Arpo.
Arpo and Daniel discover they can control the house with their voices, but will they go too far?
Arpo has too many chores to do, so he calls on his mini-me robot OPRA, but things don't go to plan.