Shine
Two male, glowing creatures start a fight over trying to impress a female. Each one of them wants to win her over by putting on a better light show than his competitor.
"Shine" is a visual love story showing the importance of healthy competition. "Shine" shows that it is not always the strongest, fastest, or most attractive that wins, as sometimes it is the inner light that shines the brightest. The film brings a fresh perspective to the age-old story of men vying for the love of a beautiful woman. However, in this instance, the men are two furry creatures who battle with the power of self-illumination. The battle to glow brightest is intense, and the combat is fierce. They are on fire... until one gets burned!