Arendelle Castle Yule Log
For your holiday celebrations, set the wintry mood with Anna and Elsa’s Arendelle Castle yule log. The castle is newly decorated this year with elements harkening back to Anna, Elsa, Olaf, Kristoff and Sven’s recent journey to the Enchanted Forest. Happy Holidays from Arendelle!