The Acolyte
A hundred years before the rise of the Empire, the Jedi Order and the Galactic Republic have prospered for centuries without war. During this time, an investigation into a shocking crime spree pits a Jedi Master against a dangerous warrior from his past.
Racing to the next target, the Jedi head to a new world as they close in on the clever assassin.
In a dense jungle, the Jedi are put to the test when they confront a rising darkness.