She-Hulk: Attorney at Law
In Marvel Studios’ “She-Hulk: Attorney at Law,” Jennifer Walters—an attorney specializing in superhuman-oriented legal cases—must navigate the complicated life of a single, 30-something who also happens to be a green 6-foot-7-inch superpowered hulk.
Jen Walters’s world is turned upside down after a freak accident leaves her with superpowers.
Jen is hired at a prestigious law firm but must practice as She-Hulk and rep a complicated client.
She-Hulk represents Emil Blonsky aka The Abomination, but his parole hearing doesn’t go as planned.
She-Hulk’s new client Wong is suing a magician for unauthorized use of the Mystic Arts.
She-Hulk discovers Titania owns the name “She-Hulk” and is suing her for trademark infringement.
Jen is a bridesmaid in a friend’s wedding, a stressful event compounded by uniquely She-Hulk issues.
Jen visits Blonsky’s wellness retreat, meets new friends and gets in touch with her inner She-Hulk.
She-Hulk represents Leap-Frog who was injured due to a malfunction in his custom-made super suit.
Jen finds herself in trouble with the law and struggles to pick up the pieces of her life.