Parallels
The lives of four childhood friends, Bilal, Romane, Sam and Victor, are seriously disrupted when a mysterious event separates them, sending them into parallel dimensions. They try to understand what happened and strive to turn the clocks back, in order to return to their former world.
Four childhood friends, Sam, Bilal, Romane and Victor, are leading a calm existence in a peaceful village in the mountains when a mysterious event turns their worlds upside down.
They set about trying to fathom out what happened and strive to find each other and turn the clocks back, to return to the world “they used to live in.”
Facing their potential destinies will be the opportunity to grow up and to see things a new way, as their parents will or as Lieutenant Retz will, having to deal for the first time with an investigation challenging his scientific mind.
Four years later, Victor tries to persuade Romane to follow his plan to send them both back in time.
Romane and Victor get a shock when they go back in time to the world they used to live in.