Rodgers & Hammerstein's Cinderella
A prince, a pumpkin, a glass slipper...history’s most enduring fairy tale returns with a thoroughly modern twist, featuring an all-star cast including Whitney Houston and Whoopi Goldberg.
A prince, a pumpkin, a glass slipper...history’s most enduring fairy tale returns with a thoroughly modern twist, featuring an all-star cast including the incomparable Whitney Houston and Whoopi Goldberg. Pop sensation Brandy stars as the beautiful Cinderella, who suffers the torment of her wicked stepmother and spoiled stepsisters. Cinderella’s dream of going to the ball and dancing with the prince is realized when her fairy godmother teaches her that with positive thinking, "Impossible things happen every day!"