LEGO Frozen: Operation Puffins
After the events of "Frozen," Anna and Elsa want to start fresh in Arendelle, and make the castle feel a bit more comfortable. While they struggle to break free of the bounds of tradition, the Duke of Weselton has other plans for their beloved home alongside a flock of menacing puffins.