Chibi Shorts - Miraculous Tales Of Ladybug & Cat Noir
When our heroes aren't on a mission, Cat Noir jumps at every opportunity to try and make Ladybug fall in love with him. But what he doesn't know is that she only has eyes for the handsome Adrien! Will he still manage to seduce Ladybug with his plans, each more unpromising and funnier than the other?
Cat Noir decides to ask Ladybug to the movies. But he'll need to catch the tickets first.
Cat Noir finds out that Ladybug has written a love letter to her crush. He tries to get ahold of it.
Cat Noir decides to get Ladybug a kitten, hoping to win the heart of the superheroine.
It's Halloween, and Cat Noir is determined to scare Ladybug. But she hasn't had the last word!
When Cat Noir finds Ladybug alone on the roofs of Paris, he decides to set up a romantic dinner.