Downton Abbey
The costume drama series "Downton Abbey" portrays the lives of the Crawley family and the servants who work for them, in a time before the last vestige of century-old traditions were stripped away by World War and the modern age.
The costume drama series, "Downton Abbey", written and created by Oscar-winning writer Julian Fellowes, stars Academy Award-winner Maggie Smith as a Dowager Countess of an Edwardian English country house in 1912. The series portrays the lives of the Crawley family and the servants who work for them, in a time before the last vestige of century's old tradition were stripped away by World War and the modern age.
We return to the sumptuous setting of Downton Abbey for the sixth and final season.
An idea of Mary’s gives Anna new hope and Edith is faced with her greatest fear.
An old contact comes to Edith’s aid. Carson and Mrs. Hughes’ big day brings an unexpected arrival.
Anna and Mary face a crisis and a figure from the past surprises those above and below stairs.
Violet embroils the Minister of Health in the hospital row, but his visit ends in catastrophe.
Downton Abbey opens its doors for charity. Tensions between Cora and Violet reach a dramatic climax.
The Crawley family faces a shocking turn of events, while Molesley and Daisy are put to the test.
Mary must decide whether to make peace with Edith. Bertie Pelham finds himself in the limelight.
Romance abounds in the final episode as Downton hosts an unforgettable night to ring in 1926.