Dude, That's My Ghost!
Set in Beverly Hills, this buddy comedy takes us on a fast paced, riotous thrill ride following the adventures of 14 year old budding film-maker Spencer Wright and his best friend the ghost of famous pop star Billy Joe Cobra.
Dude, That’s My Ghost! follows the crazy adventures of 14 year old budding film-maker Spencer Wright and his best friend, who just happens to be the ghost of pop star Billy Joe Cobra.
Set in Beverly Hills, this buddy comedy takes us on a fast paced, riotous, often absurd thrill ride through Spencer’s Hollywood school-life as he tries to make it through the day. Trying to make a name for himself as a budding film director is hard enough without his offbeat plans being high-jacked by Billy’s ego, contaminated by unpredictable ectoplasm and going totally off the rails. Spencer and Billy might be from different worlds but they’re kindred spirits. They egg each on and have a burning desire for laughs, adventure and mischief. Billy’s ghostly properties are exploited to the full to deliver hilariously extreme visuals and outrageous exploits.
Billy is jealous when a big-time Hollywood publicist discovers Spencer and vows to make him famous.