The Eighth Family
With their invention of bulletproof thermal underwear, the Basmacıgil Family earns the title of the Eighth Family, one of the ruling forces of the world. Yet, as six very different siblings attempt to run the family business, their well-meaning but ineffective efforts leave their father Erol convinced that “no outside enemy is necessary."
Originally known for their textile business, the Basmacıgil Family rises to global power with their groundbreaking invention: bulletproof thermal underwear. This achievement grants them the title of the Eighth Family, one of the ruling forces of the world. Six half-siblings now face the daunting task of protecting their family’s new status. Yet, their clumsy attempts at crisis management, decision-making, and problem-solving—despite being driven by good intentions—push their father, Erol Basmacıgil, to lament: “We don’t need outside enemies.” When the real threat finally emerges, the siblings rediscover their bond. Under Erol’s leadership, the Basmacıgil Family engages in an intense struggle to defend their power against enemies both outside and within.
The Basmacıgil family travels to Miami for a meeting of the world’s ruling families.
As the Basmacıgils look into the gift mystery, their vineyard party takes an unexpected turn.
Following Erol’s orders, the siblings embark on a mission, facing challenges on their way to Nauru.
The family reels from Dilan’s kidnapping as the siblings set out on a tense search.
Preparations go awry before the launch as Calloway’s demand sparks conflict between Erol and Melike.
As Calloway’s crisis unfolds, family tensions rise, pitting Melike against Erol.
Erol Basmacıgil confronts Nazif Boratav, igniting a fierce clash between the two families.