Lilo & Stitch
Lilo’s an independent little girl; Stitch is a mischievous creature from outer space. When their worlds collide, it’s love — and chaos! — at first sight.
Get ready to crash-land on Earth with Stitch, a runaway genetic experiment from a faraway planet. As he wreaks havoc on the Hawaiian Islands, he becomes the mischievous adopted alien "puppy" of an independent little girl named Lilo, and together they learn about loyalty, friendship and 'ohana, the Hawaiian tradition of family.