See You in Another Life
This series is adapted from the book by Manuel Jabois' "Nos vemos en esta vida o en la otra" (We’ll Meet in This Life or the Next). Based on the interview he conducted with Gabriel Montoya Vidal ("Baby") in 2014, it tells of his involvement in the worst Jihadi terrorist attack on European soil in March of 2004.
This series is adapted from the book by Manuel Jabois' "Nos vemos en esta vida o en la otra" (We’ll Meet in This Life or the Next). Based on the interview he conducted with Gabriel Montoya Vidal ("Baby") in 2014, it tells of his involvement in the worst Jihadi terrorist attack on European soil in March of 2004. At the time of the attack, Baby was a sixteen-year-old who helped transport the explosives that would be used in Madrid on March 11, 2004. Baby was the first person to be sentenced for the attack. His evidence was vital in the mega-trial held in 2007.
Emilio, with unpaid debts on hash, sends three kids to Madrid with dynamite for the Jihadis.
Baby drives the Jihadis through the storm to Mina Conchita to collect 600 kg of dynamite.
Victims provide evidence in court. Baby and Emilio follow news of the attack from Avilés.
Baby is summoned to testify in the mega-trial. Emilio's conviction will depend on his testimony.