Wizards of Waverly Place: The Movie
The Russos think they can relax on a tropical vacation...until Alex accidentally casts a spell that threatens her family's existence. While Max tries to keep his parents together, Alex and Justin use every trick they know as they search for the Stone of Dreams, the only way to reverse the spell and save their family.
The Russos are your average family next door...family of wizards, that is, with three kids who are wizards-in-training. But while on vacation, Alex (Selena Gomez) accidentally casts a spell that threatens her family's very existence. Max (Jake T. Austin) tries to keep his parents together while Alex and Justin (David Henrie) use every trick they know as they search for the Stone of Dreams to reverse the spell...and save their family.