The Fury
After a government agent kidnaps his psychic son, the father enlists the help of a telekinetic teenager to track his son down.
In Brian DePalma's terrifying horror/thriller, an elaborate game of mind control begins when a government agent's (Kirk Douglas) son (Andrew Stevens) is kidnapped for his psychokinetic powers. Desperate to find him, the father hires a girl (Amy Irving) with similar psychic abilities. She soon reveals that his son is a prisoner at a secret U.S. agency where he's being used for dangerous mind experiments- and programmed for elimination.