Welcome to Chippendales
A sprawling true-crime saga, "Welcome to Chippendales" tells the outrageous story of Somen “Steve” Banerjee, an Indian immigrant who became the unlikely founder of the world’s greatest male-stripping empire—and let nothing stand in his way in the process.
As Steve's new calendar flies off the shelves, a fed-up Nick makes a pitch to New York investors.
While Nick takes the Big Apple by storm, Steve is back in LA staring down a discrimination lawsuit.