Peppa Pig
The series focuses on the life of Peppa and her family and friends. Peppa’s family is made of her little brother George, Mummy Pig and Daddy Pig. Sometimes, there are also Grandpa Pig and Granny Pig, as well as Chloe Pig (Peppa’s cousin), Uncle Pig and Auntie Pig. Chloe has a little brother, Alex, and two friends, Simon Squirrel and Belinda Bear.
Peppa cannot decide which of her favorite characters to go as on World Book Day.
The children learn to play the recorder and put on a wonderful performance for the parents to enjoy.
Peppa, George, Molly Mole and Freddy Fox are digging in the garden when they find a treasure chest.
Peppa and George visit a restaurant for the first time to celebrate Grandpa Pig’s birthday.
Grampy Rabbit decides to build a jetpack but gets stuck on top of a snowy mountain.