Twin Sisters
Separated after their parents' death, Lotte and Anna Bamberg endure different paths—Anna in Germany, toiling tirelessly, and Lotte in the Netherlands, offered opportunities. Despite yearning for each other, life's hurdles, including Anna's marriage to an SS officer and Lotte's fiancé's death in Auschwitz, test their bond. After 50 years, Anna seeks a final connection with her twin.